wierdos

Alla inlägg under september 2011

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 29 september 2011 18:11

tjeena alla sakerna!


Nu har jag varit borta från bloggen länge men jag vet inte varför! :O men ni dog ju inte utan mej precis! :P okej joo lite gjorde ni faktist <3

just nu sitter jag här hemma hos pappa har nyss gjort halva engelska läxan för jag orkar inte mer! men nu måste jag dra mej så 


 HeJ dÅ!!!

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 26 september 2011 16:05

kommit hem från skolan då då :) skoj vi hade på musiken idag ^.^'') ska göra samma sak imörrn då :) tror jag iaf :) 

AJA snackar med adde och agge nu dåe men ska duscha snart -.-

äter glass nu med :D 

LYSSNAR PÅ   :

┏━━━━┓╋╋╋╋┏┓╋╋╋╋╋╋

┃┏┓┏┓┃╋╋╋╋┃┃╋╋╋╋╋╋╋

┗┛┃┃┣┻━┳━━┫┗━┳━┓┏━━┫

╋╋┃┃┃┃━┫┏━┫┏┓┫┏┓┫┏┓┃

╋╋┃┃┃┃━┫┗━┫┃┃┃┃┃┃┗┛┃

╋╋┗┛┗━━┻━━┻┛┗┻┛┗┻━━┛

vet inte vf då men :/

aha

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 25 september 2011 12:32

har varit i kyrkan idag o.o är trött

idag ska vi också spala match mot burseryd ska bli kul...^^ men asså jag vill inte stå idag för att jag har stått mer matcher och så .. så det e inte jag som ska behöva stå eller?? ... annars blir det ju kul :D 

just nu snackar jag med agge och med ida innan.. och så har jag ätit nyss 

aja TAGGA match nu då

 HÖRS :D

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 25 september 2011 00:10

iNGEN BRA UPPDATERING :S:S ikke bra .. aja idag eller igår så har jag inte gjort så mkt då då men asså man måste ju ha tråkigt ibl för att ha kul annars eller? 

Jag har snackat med massa olika på skype och så .. agge adde ida... och jonte emil eric O.S.V .... aja det va skoj och lite jobbigt och tråkigt 

ibland va det jäte tyst och sen va det för många som ringde och snackade... så det va ju jobbigt och tråkigt och sen skulle alla dra... men alla loggade inte så jag undrar endå.. :/ ee jag joobbig eller? :S

det va skoj för att jag agge och ida snackade typ då och då hade vi en massa bilder på varann(inget misstolk) lite flumm bilder va det ju..... haha vi satt och visade dom på skype skrattade grymt mkt...

när jag snackade med eric så typ snackade vi om ngt som jag inte vet hur vi kom in på men det va kul iaf men sen skulle han dra :/

idag ska vi spela sista matchen i serien .. det va synd asså aja vi har haft kul i hela denna serien även om vi har förlorat... 1 match annars har det varit lika  och eller vunnit .... aja ska dra pöss<3

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 23 september 2011 23:21

Härligt med fredag.....   hade typ tyska läxa idag trodde inte det va så lätt att lära sig läxan idag... hade inte övat ngt innan .... hade svenska läxa med... var inte klar så fick läsa i en timme -.-''    

blev hämtad i skolan för jag skulle te Vmo(värnamo) .

det va kul när man kom hem så satte jag mej vid datan och sen fick jag dra för man skulle städa O.-  .... 

..... sen skulle min bror , så jag fick flytta datan upp istället...;/ 

aja nu sitter jag och skiftar mellan två samtal på skype... ena är med mina vänner från skolan och ett med min kille och hans vänner

just nu snackar jag med mina vänner typ :P 

just nu lyssnar jag på Hollywood Hills ... jag har också lyssnat på techno idag lite konstigt för har inte gillat det innan :/ :\

aja

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 22 september 2011 22:10

Läxan nästan klar då :) aja måste läsa med-.- usch ska draa nuu HÖRS

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 22 september 2011 21:29

Missade att uppdatera i förgår och igår..... :O men men idag har jag vart med min vän Lovisa vi kollade på film jag somnade -.-..ZZZZzzzzZzzzzZZZ visst ee jag lyckad.... :S aja det va skoj med inte för att vi gjordde så mkt då men men.... :/ 

aja nu aka jag ta och göra min matte läxa 


kram kram hörs :D

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 19 september 2011 21:00

så nu e alla fingrar klara (Y) hade varannan blå och rosa....... jag brukar inte ha rosa men den här gången blev det så det va ganska snyggt...


Ska te skolan imorron tror jag aja vi har biologi läxa tills imon också.. just snygg övat en gång bara te att börja plugga då :/ orka det har också 2matte-läxor till på onsdag okej svenska te på fredag va ju sjuk förra veckan så ligger efter , och så ska man lämna tillbaka broshans böcker till skolan med... vi har säkert tyska och engelska denna veckan också fysik prov på ondag + matte prov på torsdagen... nästa vecka tror jag missde diagnosen med ju det va just bra .... det ee ju konfa imorron med det va ju kul... kommer inte hem direkt som jag vill och plugga och snacka med jonte...och ida kanske om hon ee inne... synd att hon inte va inne idag.. kan säkert inte vara med på gympan häller efter som jag har varit sjuk ...aja ska nog plugga lite biologi....


HÖÖÖRS<3

Presentation

titta/kommentera/följ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt är bäst?
 Vamos A La Playa
 Krossa Alla Fönster
 Flyger Fritt
 Mange Bjuder
 What are words

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards