wierdos

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

ASSÅ!!!!!???

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 25 september 2011 00:10

iNGEN BRA UPPDATERING :S:S ikke bra .. aja idag eller igår så har jag inte gjort så mkt då då men asså man måste ju ha tråkigt ibl för att ha kul annars eller? 

Jag har snackat med massa olika på skype och så .. agge adde ida... och jonte emil eric O.S.V .... aja det va skoj och lite jobbigt och tråkigt 

ibland va det jäte tyst och sen va det för många som ringde och snackade... så det va ju jobbigt och tråkigt och sen skulle alla dra... men alla loggade inte så jag undrar endå.. :/ ee jag joobbig eller? :S

det va skoj för att jag agge och ida snackade typ då och då hade vi en massa bilder på varann(inget misstolk) lite flumm bilder va det ju..... haha vi satt och visade dom på skype skrattade grymt mkt...

när jag snackade med eric så typ snackade vi om ngt som jag inte vet hur vi kom in på men det va kul iaf men sen skulle han dra :/

idag ska vi spela sista matchen i serien .. det va synd asså aja vi har haft kul i hela denna serien även om vi har förlorat... 1 match annars har det varit lika  och eller vunnit .... aja ska dra pöss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hejj!   just nu sitter jag på mitt rum med båda mina älskade systrar! hihi<33 typ blivit galen i smurfar nu mää!<33    mm... har inte jätte mycke mer att säga till er just nu! så hejdå tjejor och gubbs!;D   kram Ida ...

Tjenaa mitt mellan bena!!!   igår va jag hos min underbara vän Lollo!<33 hon bor i Länghem;D vi hade fett skojj! Vi kollade på film ( gyllene knorren) eller vad den heter...inte superbra men aah iallafall..vad har jag gjort idag!? sovit,...

NAAAAAAAWWWWWIIIIIIIII THATS SOOOOOO CUTE 

trolololololololo

LIKE a bosSsSS

Presentation

titta/kommentera/följ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt är bäst?
 Vamos A La Playa
 Krossa Alla Fönster
 Flyger Fritt
 Mange Bjuder
 What are words

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards