wierdos

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 28 november 2011 19:19

   tjoootjoo! FETT NICE LIV FÖR TILLFÄLLET......NOLIFE LIXOM!



sitter just nu på skajpen och pratar med den WIERDASTE AV ALLA I DENNA VÄRLD! .....damdamdamdam...HANNA!!!

eftersom vi nu ska börja blogga igen får ni hjälpa oss bitches!

---DÅ-----FIXAR----VI-----DET-----!--  

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 28 november 2011 19:15

TJoooo inaktiverad -.-.-.-.-.-.-.-.-*********
 aja iaf så har jag nyss ätit mmmh PIZZA <3<3<3
och duschat för jag va på träningen innan så det va väll ganska skojj<3 kaondition och styrka typ fick lite ont i knäet ... gick över ganska snabbt ....
ont i magen också så....o.o min fot sover :@ 
och messar med agge och gjorde så att hans typ "spel" MW3 eller minecraft eller ngt laggade sönder för han skulle svara på skype eller ngt :D:D:D:D xD
och tänkte fixa en bild på meeej :D svart vit :P

 

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 28 november 2011 17:13

öööh...



Killen : Fina tänder du har.
Tjejen: Tack .
Killen : De påminner mig om en låt.
Tjejen: Vilken ?
Killen : Black and Yellow


japp...devade<33




                                                  
                      TJENNAAA!


fyfan va längesen det va jag bloggade nu! måste lägga ut lite bilder:D


   

Jag ee hon längst bort! HAHA ja...niser ju det va en av alla cp blickar jag kan gö ibland...:D 

--------------------------------------------------------------------  ------------------------------------------------------------------------------------




Iallafall impn dra jag te forsheda:/ bajskorv.......men man får ju träffa Hanna då...:D toppenmittikroppen:DD de va bara nått jag kom på...sjukt dålig humor för tillfället....:Dsen vid 10 drar jag bortifrån forsheda och får tandställning :(((((((((((((( fucking shiiiiiittt eeee det:Pmen nu pratar vi om nått kul istället....ööööhh?

Vad sägs som att jag lägger ut ett roligt skämt tills julafton?:D

----------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------



OCH FRÅGESTUND FRÅGA VAD NI VILL O VI SVARAR HELT ÄRLIGT!


 

kramar iida


Presentation

titta/kommentera/följ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt är bäst?
 Vamos A La Playa
 Krossa Alla Fönster
 Flyger Fritt
 Mange Bjuder
 What are words

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards