wierdos

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Skoola......fuck yoouuu:((

Av Hanna och Ida Karlsson och Magnusson - 30 november 2011 06:56

                                                  
                        Tjoo!


Nu sitter jag vid datan fb,dayviews o bloggen såklart;) hade velat chilla lite mer innan jag gick upp idag men sånt går inte när man har en tjatig mamma!!!:D

Om en kvart drar man sejj ner te skolbussen....... när den nu kommer:DD

Sen ska man gö nått i skolan..nee men vi ska ha gympa aaaaapsak..:((( fett tråkit med gympa assoo!

Vafan göö man efter skolan dåå?? juste fean man har fysik prov på tisdag kommer döö:s

handlar om materia och jag fattar iiingenting!:D Vafan ska man mer blogga om dåå??? Era töntar va ni suger på att kommentera!:D kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera kommentera!!!!!!! så nu hoppas jag ni kommenterar!



--------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------

Erkänn ni typ tänker:

Fan va wierd Ida är?

MEN VAFAN TROR NI VI TOG DET NAMNET FÖR!

men Hanna ee ju inte lika wierd?

ne men lite eller hur och vill du kanske veta varför det ee så?FÖR ATT HON EE TVÅ ÅR ÄLDRE EN MEJJ DITT HIMLA KÖTT MED PANKAKA!

Haha sorry morgon damp bah men nu te nått annat...

--------------------------------------------------------------  -------------------------------------------------------------------------------------

5 minuter innan man går te bussen.....tur att den inte ligger så långt bort asso:) för att de ee ju världens trevligaste väder ute.....3 ord bah.......Sveriges väder ääger!


Men nu måste jag kolla runt på annat

puss hejj <<333



Ida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hejj!   just nu sitter jag på mitt rum med båda mina älskade systrar! hihi<33 typ blivit galen i smurfar nu mää!<33    mm... har inte jätte mycke mer att säga till er just nu! så hejdå tjejor och gubbs!;D   kram Ida ...

Tjenaa mitt mellan bena!!!   igår va jag hos min underbara vän Lollo!<33 hon bor i Länghem;D vi hade fett skojj! Vi kollade på film ( gyllene knorren) eller vad den heter...inte superbra men aah iallafall..vad har jag gjort idag!? sovit,...

NAAAAAAAWWWWWIIIIIIIII THATS SOOOOOO CUTE 

trolololololololo

LIKE a bosSsSS

Presentation

titta/kommentera/följ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt är bäst?
 Vamos A La Playa
 Krossa Alla Fönster
 Flyger Fritt
 Mange Bjuder
 What are words

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards