wierdos

Alla inlägg den 1 december 2011

sooooooooooooov
har sovit tills nu huhuhuhu lite trött kanske..... skulle igentligen ha tränat idag men har fortfarande svin ont i min tå
jo jag sparkade mig själv på hälen igår, och slog i den i typ en trottoar... och idag steg min kompis samantha på den så det hjälpte inte så mycke -.-***
skulle ha tränat 2h och 15min typ o.o
----------------------------------------------------------------------------------------------------
hahhahah min kompis.... sa att jag hade mensverk i tån huhu sen började adde med det också .... btw sofia och sam med. ....de böjade skratta men inte jag, jag fattade inte det roliga i det.... :O 

Tja alla chillisar:D



ska snart dra hem te pappa...om Emil min käre bror äter upp nån gång :D

HAHA garvar ihjäl mejj jag har en tjocktröja på mejj med fickor så tog jag ner handen i fickan och så kände jag nått.....det va en pepparkaka!<33

Vet inte hur jag lyckas men nu ska jag fixa ett skämt så nu blir nöjda ee jag på 5 skämtet xd vet ej själv ju...! men det säger vi så här får ni läsa.....



Gud skapade mannen och sa bättre kan jag och skapade kvinnan!;)


aja måste dra nu kraaamar<33


Ida

Tjennaaaa<33


Nu har jag kommit hem från skolan. CHILL!

fått ackord till Viskar En Bön! CHILL!

ska vara omogen nog att titta på julkalendern som vi spelat in! CHILL!

aja mamma tjatar ihjäl sig på mejj så får nog gå o kolla nu...:)

skämtet fixar jag senare<333



Presentation

titta/kommentera/följ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt är bäst?
 Vamos A La Playa
 Krossa Alla Fönster
 Flyger Fritt
 Mange Bjuder
 What are words

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards