wierdos

Alla inlägg den 3 december 2011

waw

Varför klias mitt mia så jag börjar gråta:'(..... Men åka jag ska inte göra så mycket mer idag så jag kanske inte lägger in något men så puss och hej:D

                                                                 hejsan hejsan!


Idag har jag soovit:D o dushat yää!Just nu sitter jag på facebook o har VÄÄÄRSTA livet:DD o bloggar yääää!

förlåt att jag inte bloggade igår:( kunde inte:/ hade inget virusskydd eller nått på datan? så pappa fixade det nyss.....:D yippiiee<33 så idag blire 2 skämt om jag hittar några såatt då sätter vi igång....ehh vad är jag på skämt 6 eller? så ää det säkert:)


En döende mormor säger till sitt barnbarn:

-jag kommer dö när som helst.Jag vill att du ärver min gård,min villa,min herrgård och alla mina djur samt 22 miljoner....


-WOW! utbrast barnbarnet-tack mormor,jag visste inte att du hade en gård och all denna rikedom!vart ligger gården?

mormor svarar med ett sista andetag 

-PÅ FACEBOOK!


haha jag vet den ee skit gammal men nu kommer en te då.....skämt 7



En gammal man satt på en parkbänk och grät högljutt.

-Vad är det med er? frågar parkvakten

-jag är nygift.

-det är väll inget att gråta över i er ålder.Är hon gammal,ful och elak?

-Nej hon är tjugofyra år,vacker och snällast i världen!

-har hon kanske lurat av er pengar?

-nej hon har egen förmögenhet och spenderar allt på mejj.Jag får den godaste maten,det bästa vinerna och jag får älska hur mycket jag vill!

-Då måste ni ju vara en lycklig man. Vad sitter ni då här och gråter för?

-JAG HITTAR INTE HEM!!

Presentation

titta/kommentera/följ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt är bäst?
 Vamos A La Playa
 Krossa Alla Fönster
 Flyger Fritt
 Mange Bjuder
 What are words

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards