wierdos

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

saknar..<3

hejj hejj alla sötnosar där ute;D


eh..vad har jag gjort idag!?? jag harvatt i skolan rätt soft faktist;) staffan är sjuk och vi har typ nån sak som hoppar in för han YEAH! han heter Jacob och är skiitsnäll:D vi fick nästan göra allt vi ville!<3hihi själv satt man ju och målade..;)


aja jag gjorde faktist inte detta inlägg för att bara prata om mej idag,,:/

för jag vill berätta för Axel (duvet vem du är!) hur jävla mycke jag bah saknar dejj! Du är fucking i mitt huvve 24/7!:/

jag vill gärna prata med dej igen om de... för jag bestämmer fan över mej själv..jag fattar om du är typ sur,lessen eller nått på mej! de skulle jag la också vara:/ men jag vill bah säga...

Jag Älskar Dejj<3333333333333333


 


hihi..:)


 


du är så jävla underbar..<3





Kraam

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hejj!   just nu sitter jag på mitt rum med båda mina älskade systrar! hihi<33 typ blivit galen i smurfar nu mää!<33    mm... har inte jätte mycke mer att säga till er just nu! så hejdå tjejor och gubbs!;D   kram Ida ...

Tjenaa mitt mellan bena!!!   igår va jag hos min underbara vän Lollo!<33 hon bor i Länghem;D vi hade fett skojj! Vi kollade på film ( gyllene knorren) eller vad den heter...inte superbra men aah iallafall..vad har jag gjort idag!? sovit,...

NAAAAAAAWWWWWIIIIIIIII THATS SOOOOOO CUTE 

trolololololololo

LIKE a bosSsSS

Presentation

titta/kommentera/följ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt är bäst?
 Vamos A La Playa
 Krossa Alla Fönster
 Flyger Fritt
 Mange Bjuder
 What are words

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards