wierdos

Alla inlägg den 14 januari 2012

kanske ska gå och lägga sig nu när man har packat lite och så, så gonatt och sovgott alla :D asså grymt taggad till imorgon fast kommer nog va jätte trött

fick också reda på att min bror ska med och kolla på fotbollscupen och se mig lyckas och misslyckas kanskt
btw joo jag ska stå i mål nr 1 (y) fast jag ee utespelare (och målvakt) fast som ute är jag nr 15 (bästa nr ever än så länge) :D:D:D

känner mig som en blandning xD

Girls vs. Boys

hej!


måste dra nu hihi men kan ju inte låta bli att blogga me!

ah ska dra te Zizzi som fyller 13 år<33 så vill bara säga

Kraam te Zizii


Hejdå Ida!

-What did the ocean say to the other ocean??

-No what??

-Nothing they just WAVED

-Oh

-Did you SEA what i did there??

-No..??

-I'm shore you did..

-How do you have friends

-Don't be such a BEACH

om du kan engelska förstår du skämtet xD

aha det va ju roligt :'(

btw va jag och handlade nyss!! (till i morgon)
fotbollcup i Nittorp ska väll bli kul antar jag.. fast man måste ju gå upp ganska så jätte tidigt (innan 5.30-6.00 iaf)

JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!! D:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

titta/kommentera/följ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilken låt är bäst?
 Vamos A La Playa
 Krossa Alla Fönster
 Flyger Fritt
 Mange Bjuder
 What are words

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards